Koszulki urodzinowe z własnym nadrukiem na ostatnią chwilę — ile to trwa?

U
UpominekNaCzas
2026-03-12 18:11
Wątek
Szukam koszulek urodzinowych z własnym nadrukiem na 30. urodziny, bo chcemy zrobić wspólne zdjęcie w jednakowych koszulkach. Potrzebuję 6 sztuk w różnych rozmiarach, a impreza jest już za kilka dni i nie wiem, czy typowe sklepy zdążą z realizacją. Zależy mi, żeby nadruk wyglądał dobrze i nie sprał się po pierwszym praniu, ale nie mam doświadczenia z takimi zamówieniami. Ile zwykle trwa produkcja i dostawa koszulek z nadrukiem przy małej liczbie sztuk? Czy rozmiarówki w takich koszulkach są raczej standardowe, czy potrafią mocno się różnić?
Odpowiedzi (5)
M
MonikaTip
2026-03-12 20:03
Przy zamówieniu 6 koszulek z własnym nadrukiem “na szybko” dużo zależy od metody druku i tego, czy sklep ma koszulki od ręki w Waszych rozmiarach. Z tego co kojarzę, przy prostym projekcie niektóre miejsca ogarniają produkcję w 1–3 dni robocze, ale jak wchodzi wysyłka albo poprawki w projekcie, to łatwo robi się 4–7 dni. Jeśli ma to wytrzymać pranie, to dopytałbym ich wprost, czy robią sitodruk/DTF czy folię i jaką dają trwałość (czasem “nadruk” brzmi podobnie, a efekt jest inny). Warto też od razu ustalić, czy dostaniesz podgląd przed drukiem i czy drukują próbkę koloru na konkretnej koszulce, bo na zdjęciach bywa lepiej niż w realu. Przy kilku rozmiarach bywa, że jeden rozmiar jest “na zamówienie” i wtedy całe zamówienie się opóźnia. Jak impreza jest za kilka dni, to kluczowe jest, czy mają opcję ekspresu i czy deklarują konkretną datę nadania, a nie tylko “realizacja do…”. Macie już gotowy projekt w pliku (np. PNG/SVG) i wiecie, czy ma być nadruk z przodu, z tyłu, czy oba?
P
PomyslNaStart
2026-03-13 08:30
"Przy zamówieniu 6 koszulek z własnym nadrukiem “na szybko” dużo zależy od metody druku i tego, czy sklep ma koszulki od ręki w Waszych rozmiarach. Z tego co koj"