Jaki materiał koszulki urodzinowej wybrać, żeby była wygodna do noszenia?

M
MagdaUpominek
2026-04-19 20:25
Wątek
Szukam koszulki urodzinowej na prezent dla osoby, która raczej nie lubi sztywnych i grubych ubrań. Prezent ma być zabawny, ale chciałabym, żeby koszulka nadawała się też do normalnego założenia, a nie tylko do jednego zdjęcia z imprezy. Nie mam dużego doświadczenia z zamawianiem takich koszulek z nadrukiem i zastanawiam się, czy materiał mocno wpływa na komfort noszenia. Zależy mi, żeby po kilku godzinach na urodzinach koszulka nie była nieprzyjemna ani zbyt ciepła. Jaki materiał sprawdza się najlepiej przy koszulkach urodzinowych? Czy gramatura ma duże znaczenie?
Odpowiedzi (9)
M
MonikaTip
2026-04-19 20:47
Materiał ma duże znaczenie, zwłaszcza jeśli ta koszulka ma być noszona po imprezie, a nie tylko do zdjęcia. Przy osobie, która nie lubi sztywnych ubrań, celowałbym w miękką bawełnę albo mieszankę bawełny z domieszką elastanu, bo lepiej układa się na ciele i zwykle nie daje takiego „kartonowego” uczucia.
B
BartekSugeruje
2026-04-19 22:01
Materiał ma spore znaczenie, zwłaszcza jeśli ta koszulka ma być później normalnie noszona, a nie tylko założona raz do zdjęcia. Ja celowałbym w bawełnę czesaną albo mieszankę bawełny z niewielkim dodatkiem elastanu, bo jest miększa i lepiej układa się na ciele niż gruba, sztywna bawełna. Przy nadruku też dobrze sprawdzić, czy nie jest bardzo gumowy i ciężki, bo wtedy nawet fajna koszulka może być mało wygodna po kilku godzinach. Dla osoby, która nie lubi grubych ubrań, raczej unikałbym bardzo wysokiej gramatury. Czy ta osoba woli bardziej luźny krój, czy dopasowane koszulki?
M
MartaPomoc
2026-04-20 07:27
"Materiał ma spore znaczenie, zwłaszcza jeśli ta koszulka ma być później normalnie noszona, a nie tylko założona raz do zdjęcia. Ja celowałbym w bawełnę czesaną "