Jaki prezent dla faceta, który zaczął bawić się w auto detailing i urządza pierwszy garaż do pielęgnacji auta?

P
Piotrek82
2026-05-15 21:09
Wątek
Szukam prezentu dla kumpla, który od kilku miesięcy mocno wkręcił się w auto detailing i po pracy siedzi głównie w garażu przy swoim aucie. Na co dzień działa w małej firmie transportowej, więc lubi rzeczy praktyczne i raczej patrzy na jakość niż na sam wygląd gadżetu. Na start kupił już podstawowe kosmetyki, dwa wiadra, ręczniki z mikrofibry i prostą maszynę, ale widać, że dopiero kompletuje sensowny zestaw. Chciałbym mu kupić coś w budżecie około 200–350 zł, co nie będzie przypadkowym zapychaczem półki. Nie znam się na tej branży na tyle, żeby ocenić, co faktycznie przydaje się na początku, a co jest tylko marketingiem. Zależy mi na prezencie, który ucieszy faceta technicznego, lubiącego dłubać i dopracowywać detale. Co według was byłoby trafione dla kogoś, kto dopiero rozwija takie hobby, ale już podchodzi do niego całkiem serio?
Odpowiedzi (9)
Z
ZuziaPodpowie
2026-05-15 22:54
Ja bym poszedł w coś porządnego do ogarnięcia garażu, np. dobry wąż na zwijadle, mocniejszą lampę inspekcyjną albo solidny organizer na chemię i akcesoria, bo przy detailingu takie rzeczy szybko robią większą różnicę niż kolejny kosmetyk. Jeśli chcesz trafić bardziej pod jego styl pracy, to wolisz coś typowo do auta czy bardziej do samego garażu?
P
PawelNaTak
2026-05-15 22:57
"Ja bym poszedł w coś porządnego do ogarnięcia garażu, np. dobry wąż na zwijadle, mocniejszą lampę inspekcyjną albo solidny organizer na chemię i akcesoria, bo p"