Jaki prezent dla faceta, który zaczął warzyć piwo w domu?

L
Lukasz1986
2026-06-27 15:34
Wątek
Szukam pomysłu na prezent dla szwagra, który od kilku miesięcy wkręcił się w domowe warzenie piwa. Ma 38 lat, prowadzi jednoosobową działalność w branży IT i po pracy traktuje to bardziej jako spokojne hobby niż plan na biznes. Na razie zrobił dwie pierwsze warki z gotowych zestawów i zaczyna kompletować własny sprzęt, ale nie chcę kupić czegoś przypadkowego albo zdublować rzeczy, które już ma. Budżet mam mniej więcej 250-350 zł, prezent ma być na urodziny od kilku osób z rodziny. Zależy mi na czymś praktycznym, ale takim, żeby nie wyglądało jak najtańszy gadżet z marketu. Nie znam się dobrze na tej tematyce, a z doświadczenia wiem, że przy takich technicznych pasjach łatwo kupić coś, co potem leży w szafie. Co realnie sprawdziłoby się jako prezent dla faceta, który dopiero zaczyna warzyć piwo w domu?
Odpowiedzi (4)
B
BartekSugeruje
2026-06-27 17:24