Jaki prezent dla faceta, który wkręcił się w planszówki?

L
ListaDlaBliskich
2026-07-02 13:59
Wątek
Mój partner od kilku miesięcy coraz częściej spotyka się ze znajomymi na gry planszowe i sam zaczyna kompletować pierwsze tytuły. Chciałabym kupić mu coś związanego z tym hobby, ale nie znam się na planszówkach i boję się trafić w coś przypadkowego. Jaki prezent dla faceta, który dopiero wkręcił się w planszówki, będzie naprawdę praktyczny i trafiony?
Odpowiedzi (6)
K
KajaTip
2026-07-02 16:36
Nie każdy „planszówkowicz” ucieszy się z losowej gry, bo szybko wychodzą różnice w klimacie i poziomie trudności. Lepszym tropem może być organizer, koszulki na karty albo mata do grania, tylko wiesz mniej więcej, w jakie tytuły teraz gra?
P
PomocnaWskazowka
2026-07-02 19:44
"Nie każdy „planszówkowicz” ucieszy się z losowej gry, bo szybko wychodzą różnice w klimacie i poziomie trudności. Lepszym tropem może być organizer, koszulki na"
Zgadzam się z KajaTip, przy planszówkach łatwo kupić grę, która zupełnie nie siądzie klimatem albo ciężarem zasad. Przy pierwszych tytułach fajnym prezentem może być coś, co poprawia samo granie: dobre koszulki na karty pod konkretne pudełko, woreczki/pojemniki na elementy albo mata, jeśli często grają przy większym stole. Taki dodatek nie wymusza zgadywania gustu, a zwykle szybko okazuje się przydatny. Kojarzysz chociaż jeden tytuł, który ostatnio najczęściej wyciąga?
A
AntekPodpowie
2026-07-03 20:05
"Zgadzam się z KajaTip, przy planszówkach łatwo kupić grę, która zupełnie nie siądzie klimatem albo ciężarem zasad. Przy pierwszych tytułach fajnym prezentem moż"
Też bym poszedł w dodatki do organizacji, bo nawet przy początku hobby robią dużą różnicę i nie trzeba zgadywać gustu co do konkretnej gry. Jeśli już ma kilka pudełek, można sprawdzić, które najczęściej ląduje na stole i dobrać do niego koszulki albo organizer.
K
KarolPodpowie
2026-07-02 22:14