Jaki prezent dla mężczyzny, który zaczął chodzić na siłownię?

B
BudzetNaUpominek
2026-07-13 08:17
Wątek
Szukam pomysłu na prezent dla faceta, który od kilku miesięcy regularnie chodzi na siłownię i coraz bardziej wciąga się w treningi. Nie chcę kupować czegoś przypadkowego ani zbyt specjalistycznego, bo nie znam się dobrze na sprzęcie sportowym. Co sprawdzi się jako praktyczny prezent dla mężczyzny, który dopiero buduje taką rutynę?
Odpowiedzi (8)
M
MartaPomaga
2026-07-13 09:37
Dobrym pomysłem może być coś, co przyda się niezależnie od planu treningowego, np. porządny shaker, ręcznik szybkoschnący albo torba na siłownię z osobną przegrodą na buty. Fajne są też paski treningowe albo rękawiczki, ale tu już trochę zależy od tego, jakie ćwiczenia robi. Jeśli dopiero buduje rutynę, praktyczny drobiazg często sprawdzi się lepiej niż sprzęt, którego może nie używać. Wiesz, czy bardziej ćwiczy siłowo, czy chodzi też na zajęcia/cardio?
M
MagdaPodpowiedz
2026-07-14 10:13
"Dobrym pomysłem może być coś, co przyda się niezależnie od planu treningowego, np. porządny shaker, ręcznik szybkoschnący albo torba na siłownię z osobną przegr"
Te uniwersalne rzeczy brzmią sensownie, szczególnie torba albo ręcznik, bo raczej nie trzeba znać jego planu treningowego. A wiesz może, czy on bardziej ćwiczy siłowo, czy chodzi też na jakieś zajęcia/cardio?
B
BasiaMowi
2026-07-23 11:53
"Te uniwersalne rzeczy brzmią sensownie, szczególnie torba albo ręcznik, bo raczej nie trzeba znać jego planu treningowego. A wiesz może, czy on bardziej ćwiczy "
Też bym celował w coś uniwersalnego typu porządna torba, szybkoschnący ręcznik albo bidon, bo takie rzeczy przydadzą się niezależnie od planu treningowego. Wiesz, czy bardziej siedzi w ciężarach, czy miesza siłownię z cardio?
I
IzaPoleca
2026-07-13 13:31